colontitle

Aнонсы и Календарь

 

 
 

19 вересня - 29 листопада Одеський художній музей «REVELATION/ОДКРОВЕННЯ» Михаїла Реви

Увага!
Продовжено до 10 грудня!

19 вересня - 29 листопада
Одеський художній музей
«REVELATION/ОДКРОВЕННЯ» Михаїла Реви

18 вересня в Одеському художньому музеї починає свою роботу експозиція Михаїла Реві, члена Президентської ради Всесвітнього клубу одеситів.

Скульптура як об'єкт художньої діяльності була і залишається цілковито і повністю пов’язаною з питанням «Чим є світ навколо мене?». У першу чергу, це форма. Форма, що говорить із глядачем пошепки. Створюючи навколо себе певну ауру, вона формує простір, потребуючи світла й повітря. Її енергія взаємодіє з природою, ландшафтом чи архітектурним середовищем.

Ідея виставки виникла як одкровення, а одкровення — це завжди нова подія. Це можливість простежити і зіставити трансформацію мистецтва Михаїла Рева. В цьому є своєрідна циклічність, адже у 1995 році в Одеському художньому музеї відбулася його перша персональна виставка, що охоплювала спектр тем від біблейських до авангардних. Так і на виставці «Одкровення / Revelation» наратив будується з одкровень різних періодів.

Виставка починається з ікон, які художник створив у 1994 році для фільму «Пустеля» режисера Михаїла Каца. Задачею молодого скульптора, який щойно закінчив інститут, було відкинути отримані навички і ліпити руками хлопчика, що знаходився в оточенні апостолів та Ісуса.

Невід'ємною частиною сюжету виставки став період карантину, проведений у Мексиці. Країна вразила художника насиченістю та відкритістю кольору, неймовірністю природних форм, екологічними проблемами планети Земля. Так Михаїл почав пробувати іншу форму нарівні з традиційними технологіями, поєднуючи класичні прийоми, але залишаючи знакову сутність скульптури. Адже скульптура — це знак, довершений образ, що має численні значення. І коли Михаїл додає колір, то через форму він змушує скульптуру вже не говорити пошепки, а кричати.

«Усе, що існує, дихає з народження свого. Дихання — це життя. Дихання художника, який бачить метастази, що виникли на тілі Землі — це його звернення до людства. Духовний імунітет Землі порушений. Мутація природи, її самоочищення — це новий етап еволюції. Вірус — відповідна реакція природи на дії людини. У живій природі все взаємопов'язано. У наш час ми є свідками порушення екологічного балансу», — коментує проект Михаїл.

Скульптура як вид мистецтва сама по собі архаїчна. Вона з'явилася першою серед усіх видів мистецтв. Деякі технології створення пластики досі не змінилися. Михаїл поєднує традиційні та сучасні технології, що вже стають класикою. Так, в останньому залі змішуються роботи різних років. Це пошук образних рішень, стилізацій. Тут показаний нинішній етап діяльності художника, у якому кожна скульптура стає маленькою притчею.

18 вересня в Одеському художньому музеї починає свою роботу експозиція Михаїла Реві, члена Президентської ради Всесвітнього клубу одеситів.

Скульптура як об'єкт художньої діяльності була і залишається цілковито і повністю пов’язаною з питанням «Чим є світ навколо мене?». У першу чергу, це форма. Форма, що говорить із глядачем пошепки. Створюючи навколо себе певну ауру, вона формує простір, потребуючи світла й повітря. Її енергія взаємодіє з природою, ландшафтом чи архітектурним середовищем.

Ідея виставки виникла як одкровення, а одкровення — це завжди нова подія. Це можливість простежити і зіставити трансформацію мистецтва Михаїла Рева. В цьому є своєрідна циклічність, адже у 1995 році в Одеському художньому музеї відбулася його перша персональна виставка, що охоплювала спектр тем від біблейських до авангардних. Так і на виставці «Одкровення / Revelation» наратив будується з одкровень різних періодів.

Виставка починається з ікон, які художник створив у 1994 році для фільму «Пустеля» режисера Михаїла Каца. Задачею молодого скульптора, який щойно закінчив інститут, було відкинути отримані навички і ліпити руками хлопчика, що знаходився в оточенні апостолів та Ісуса.

Невід'ємною частиною сюжету виставки став період карантину, проведений у Мексиці. Країна вразила художника насиченістю та відкритістю кольору, неймовірністю природних форм, екологічними проблемами планети Земля. Так Михаїл почав пробувати іншу форму нарівні з традиційними технологіями, поєднуючи класичні прийоми, але залишаючи знакову сутність скульптури. Адже скульптура — це знак, довершений образ, що має численні значення. І коли Михаїл додає колір, то через форму він змушує скульптуру вже не говорити пошепки, а кричати.

«Усе, що існує, дихає з народження свого. Дихання — це життя. Дихання художника, який бачить метастази, що виникли на тілі Землі — це його звернення до людства. Духовний імунітет Землі порушений. Мутація природи, її самоочищення — це новий етап еволюції. Вірус — відповідна реакція природи на дії людини. У живій природі все взаємопов'язано. У наш час ми є свідками порушення екологічного балансу», — коментує проект Михаїл.

Скульптура як вид мистецтва сама по собі архаїчна. Вона з'явилася першою серед усіх видів мистецтв. Деякі технології створення пластики досі не змінилися. Михаїл поєднує традиційні та сучасні технології, що вже стають класикою. Так, в останньому залі змішуються роботи різних років. Це пошук образних рішень, стилізацій. Тут показаний нинішній етап діяльності художника, у якому кожна скульптура стає маленькою притчею.